Smart BMS 12/200

230.30 
229.30  Χωρίς ΦΠΑ
284.33  Συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ

Smart BMS 12/200

Το Smart BMS 12/200 είναι ένα σύστημα διαχείρισης μπαταριών all-in-one για έξυπνες μπαταρίες Victron Lithium-Iron-Phosphate (LiFePO4). Έχει σχεδιαστεί ειδικά για συστήματα 12V με εναλλάκτη 12V όπως σε οχήματα και σκάφη.

Available on backorder

  ... people are viewing this right now

  Share

Σύστημα διαχείρισης μπαταριών Victron Smart BMS 12/200

Smart BMS 12/200 για έξυπνες μπαταρίες λιθίου-σιδηρού-φωσφορικού Victron (LiFePO4).

Έχει σχεδιαστεί ειδικά για συστήματα 12V με εναλλάκτη 12V.

Το Smart BMS 12/200 παρακολουθεί και προστατεύει κάθε μεμονωμένη κυψέλη μπαταρίας εντός της μπαταρίας (ή της συστοιχίας μπαταρίας) και θα αποσυνδέσει τον εναλλάκτη, τις πηγές φόρτισης ή τα φορτία DC σε περίπτωση χαμηλής τάσης μπαταρίας, υψηλής τάσης μπαταρίας ή υπερβολικής θερμοκρασίας.

Η αποκλειστική είσοδος εναλλάκτη παρέχει περιορισμό ρεύματος και μονόδρομη κίνηση από τον εναλλάκτη στην μπαταρία, έτσι ώστε ο εναλλάκτης οποιουδήποτε μεγέθους (και η μπαταρία εκκίνησης) να μπορεί να συνδεθεί με ασφάλεια στην μπαταρία λιθίου Smart ή στις μπαταρίες.

Το BMS είναι εξοπλισμένο με Bluetooth για παρακολούθηση και διαμόρφωση, υποδοχή ενεργοποίησης/απενεργοποίησης τηλεχειριστηρίου, για απενεργοποίηση του BMS (και του συστήματος) μέσω ενός τηλεχειριστηρίου και μιας επαφής προειδοποίησης, για να δώσει ένα προειδοποιητικό σήμα πριν το BMS αποσυνδέσει το μπαταρίες από το σύστημα.

Γιατί χρειάζεται ένα Σύστημα Διαχείρισης Μπαταρίας (BMS):
1. Μια κυψέλη LFP θα καταστραφεί εάν η τάση πάνω από την κυψέλη πέσει σε λιγότερο από 2,5 V.

2. Μια κυψέλη LFP θα καταστραφεί εάν η τάση πάνω από την κυψέλη αυξηθεί σε περισσότερο από 4,2 V. Οι μπαταρίες μολύβδου-οξέος τελικά θα καταστραφούν επίσης όταν αποφορτιστούν πολύ βαθιά ή υπερφορτιστούν, αλλά όχι αμέσως. Μια μπαταρία μολύβδου-οξέος θα ανακάμψει από την ολική αποφόρτιση ακόμη και αφού έχει μείνει σε κατάσταση αποφόρτισης για ημέρες ή εβδομάδες (ανάλογα με τον τύπο και τη μάρκα της μπαταρίας).

3. Οι κυψέλες μιας μπαταρίας LFP δεν εξισορροπούνται αυτόματα στο τέλος του κύκλου φόρτισης. Οι κυψέλες μιας μπαταρίας δεν είναι 100% πανομοιότυπες. Επομένως, όταν ανακυκλωθούν, ορισμένα κελιά θα φορτιστούν πλήρως ή θα αποφορτιστούν νωρίτερα από άλλα. Οι διαφορές θα αυξηθούν εάν τα κύτταρα δεν εξισορροπηθούν/εξισορροπηθούν από καιρό σε καιρό.

Σε μια μπαταρία μολύβδου-οξέος ένα μικρό ρεύμα θα συνεχίσει να ρέει ακόμα και μετά την πλήρη φόρτιση ενός ή περισσότερων στοιχείων (το κύριο αποτέλεσμα αυτού του ρεύματος είναι η αποσύνθεση του νερού σε υδρογόνο και οξυγόνο). Αυτό το ρεύμα βοηθά στην πλήρη φόρτιση άλλων κυψελών που υστερούν, εξισώνοντας έτσι την κατάσταση φόρτισης όλων των κυψελών.

Ωστόσο, το ρεύμα που ρέει μέσω μιας πλήρως φορτισμένης κυψέλης LFP είναι σχεδόν μηδενικό, και ως εκ τούτου τα κελιά με καθυστέρηση δεν θα φορτιστούν πλήρως. Με την πάροδο του χρόνου οι διαφορές μεταξύ των κυψελών μπορεί να γίνουν τόσο ακραίες ώστε, παρόλο που η συνολική τάση της μπαταρίας είναι εντός ορίων, ορισμένες κυψέλες θα καταστραφούν λόγω υπερβολικής ή χαμηλής τάσης.

Επομένως, μια μπαταρία LiFePO πρέπει να προστατεύεται από ένα BMS που εξισορροπεί ενεργά τις μεμονωμένες κυψέλες και αποτρέπει την υπο- και την υπέρταση

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Features 

 

Small BMS 

 

VE.Bus BMS V2 

 

VE.Bus BMS 

 

Lynx Smart BMS 

 

Smart BMS CL 12/100 

 

Smart BMS 12/200 

System voltage  12, 24 or 48 V  12, 24 or 48 V  12, 24 or 48 V  12, 24 or 48 V  12 V  12 V 
System connection  No  No  No  500 A  No  200 A 
 

Alternator port 

 

No 

 

No 

 

No 

Yes (Alternator ATC mode)   

100 A 

 

100 A 

Battery monitor  No  No  No  Yes  No  No 
Bluetooth  No  No  No  Yes  Yes  Yes 
 

 

Data communication 

 

 

No 

 

VE.Bus communication with inverter/charger(s) and a GX device. 

VE.Bus communication only direct with inverter/charger(s), not with a GX device.   

VE.Can communication with a GX device 

 

NMEA 2000 

 

 

No 

 

 

No 

Control via GX device (DVCC)   

No 

 

Yes 

 

No 

 

Yes 

 

No 

 

No 

Allowed to discharge terminal(s)  High/free floating 1 A  High/free floating 1 A  High/free floating 2 A  Relay 

0.5 A 

High/free floating 10 mA  High/free floating 10 mA 
Allowed to charge terminal(s)  High/free floating 10 mA  High/free floating 10 mA  High/free floating 10 mA  Relay 

0.5 A 

High/free floating 10 mA  High/free floating 10 mA 
 

Pre-alarm terminal(s) 

 

Free floating/high 1 A 

 

Free floating/high 1 A 

 

Free floating/high 1 A 

Programmable relay 

2 A 

 

Free floating/high 1 A 

 

Free floating/high 1 A 

 

Remote on/off terminal 

 

Yes 

 

Yes 

 

No 

 

Yes 

 

Yes 

 

Yes 

Auxiliary output  No  Yes, 1 A  No  Yes, 1.1 A  No  No 
Auxiliary input  No  Yes, 1 A  No  No  No  No 
Weight 3 kg
Tags
net-billing επιδότηση, Smart BMS 12/200, victron, μπαταρίες λιθίου, φωτοβολταϊκά, net-billing μπαταρία επιδότηση,

net-billing επιδότηση, Smart BMS 12/200, victron, μπαταρίες λιθίου, φωτοβολταϊκά,net-billing μπαταρία επιδότηση,

net-billing επιδότηση, Το Smart BMS 12/200 είναι ένα σύστημα διαχείρισης μπαταριών all-in-one για έξυπνες μπαταρίες LiFePO4. Έχει σχεδιαστεί για συστήματα 12V όπως οχήματα, σκάφη. net-billing φωτοβολταϊκά με επιδότηση,

Το καλάθι μου
Wishlist
Recently Viewed
Compare Products (0 Products)
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Compare Product
Categories